Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

====> Κράζing <====

Παλιοπαπάρα υποκλοπέα της κάρτας μου,

Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου:

  • το κλεμμένο αυτοκίνητο που πήρες από το site στο οποίο έκανες συνδρομή με τα λεφτά ΜΟΥ να σου έμεινε στην πρώτη διασταύρωση
  • το ηχητικό σύστημα που αγόρασες με τα λεφτά (ΜΟΥ) για το αυτοκίνητο σου να κάηκε από τα πολλά μπάσα (γιατί σε κόβω και για αποτυχημένο καγκουρομαγκάκο - uber-chav αγγλιστί)
  • τα τραγούδια που κατέβασες από το i-tunes να ήταν corrupted και να μην τα άκουσες ποτές των ποτών!!!
  • και τέλος να μη σου σηκωνόταν με τίποτα στο ραντεβού που έκλεισες με τα 75 ευρώ (ΜΟΥ!!!) από dating site μπας και σου κάτσει καμιά γκόμενα!!!!!
Αλλά είσαι και άτυχος ρε μπαγλαμά. Πήγες και άδειασες τον πιο άδειο λογαριασμό που μπορούσες να βρεις. Πρώτη φορά χαίρομαι τόσο που είμαι ταπί και ψύχραιμη.

'Ελεγα τόσα χρόνια από αγορά στο Internet θα τη πάθω και να που την έπαθα απο ATM της HSBC και Αγγλοσαξωνικό κάγκουρ-μάνγκουρ.

Θυμήστε μου αν πάω Ελλάδα να κάνω κανένα ευχέλαιο να με φτύσει ο παπάς πατόκορφα μπας και ξορκίσουμε τη γκαντεμιά που με κυνηγάει.

Αλλά εμείς δε μασάμε. Τώρα που έβγαλε και ήλιο στο εξωτικό Sheffield είμαστε σκέτη μέγκλα.

Επόμενη σταση: Μαγιόρκα. (Ο DJ Pol.k ακούεεεειιιι?????)


Με την ελπίδα ότι θα σε ευνουχίσει πιράνχας
(αν και αμφιβάλλω ότι έχεις @@), θα σε πατήσει
τρένο,θα πέσεις σε καζάνι με βραστό λάδι και θα σου
πέσει οτιδήποτε πρέπει να είναι όρθιο πάνω σου
(μαλλιά, δόντια, αποτέτοιο)
ΠΑΛΙΟΤΖΙΤΖΙΦΙΟΝΓΚΕ,

η υποκλεμμένη και κλαίουσα τις πέντε ψωροδεκάρες της Silent Niobe...



2 σχόλια:

If...ιγένεια είπε...

χαχαχαχαχ.. Καλο μηνα, καλο καλοκαιρι και να μη σε ξαναβρει τετοιο κακο! Ευτυχως που ειχες λιγα χρηματα στο λογαριασμο! Λες να παθει ολα οσα ευχηθηκες?

$!LεNt N!@Bε είπε...

Από το στόμα σου και στου Θεού τ΄αφτί Ifάκι μου!! Αν πιάσουν οι κατάρες μου μαάλλον θα το μάθουμε από τις ειδήσεις... *evil grin*