Κυριακή 17 Μαΐου 2009

♫ Euroμπίζνα ♫

ΣΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΗ ΜΠΛΟΥΖΑ??????

Και λένε μετά ντεμέκ φταίει το τραγούδι και τα μακρινά πλάνα. Μπομπόλια ψηφοφορία ρεεεεεεεεεεεεεε!!! 5 Βαθμούς από την Αγγλία?? Μα πού πήγαν οι διπλοί και τριπλοί ψήφοι των ξενιτεμένων φοιτητών από τη Γηραιά Αλβιώνα??? Το εξωτικό Sheffield μόνο έκανε το 50% των τηλεφωνημάτων!!

Αλλά βρε Σάκη. Να μη βγάλεις τη μπλούζα βρε Σάκη?? Να μη δούμε λίγο κοιλιακό βρε Σάκη?? Μόνο την αριστερή σου ρόγα βρε Σάκη???

Αντικειμενικά το τραγούδι μας ήταν αίσχος. Το concept εντυπωσιακό μεν, δεν ξετρελάθηκα δε. Αλλά ο Σάκης ήταν, είναι και θα είναι ο απόλυτος Έλληνας σταρ.

Από χθες το βράδυ σε κατάθλιψη η Ελλάδα. Οι ρουβίτσες έβγαλαν τις πλερέζες κι άρχισαν τα μοιρολόγια. "Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηηη, γιατί δεν είσαι πρώτος Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηη, σε έφαγαν τα κυκλώματα Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηηη, θα κλαίει η μπέμπα Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηηηη, από τις Ρουβίτσες θα τη βρει ο παλιο-Χάρι Πότερ Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη....!!!!!!!!!"

Στεναχωρέθηκε κι ο Σάκης και η Drama Queen mother (a.k.a. Ώριμη Ρουβίτσα) έχει πέσει στα πατώματα από τη θλίψη. "Άσε!", μου λέει. "Έκλαιγε μέχρι και η Μπόκοτα!! Ζήτησε και συγνώμη ο καημένος ο Σάκης!! 'Να', είπε, 'ορίστε οι φλέβες μου να μου πιείτε το αίμα!!' Πολύ στεναχωρέθηκα, το καημένο το παιδί!!"


Κάτσε ρε μάνα και δε μπορώ τα δράματα πρωί-πρωί. Ρίχνει και καρεκλοπόδαρα στο εξωτικό Sheffield και δε μου περίσεψε και κανένα Zewasoft λόγω ιγμορίτιδας.

ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΣΑΚΗ!! ΕΜΕΙΣ Σ' ΑΓΑΠΑΜΕ!! ΡΟΥΒΙΤΣΕΣ ΕΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΕΣ!!!!

Άντε έκανα κι εγώ το καθήκον μου σαν πατριώτισσα κι έριξα δύο ψήφους στο Σάκη. Το τονίζω για να μη φάω ξεμάλλιασμα από την Υπέρτατη Ρουβίτσα αδερφή μου.

Κατα τ' άλλα εντυπωσιακά σκηνικά και πολύ καλή διοργάνωση. Οι κοπελιές που έκαναν τις τσιπούρες στις αιωρούμενες πισίνες πολύ avant-garde ιδέα, αλλά δεν έβγαλαν λέπια 3 ώρες μέσα στο νερό?

Ε τώρα πώς να το κάνουμε, το πιτσιρίκι είχε πολύ γλυκούτσικη φάτσα και τραγούδι. Άξιζε την πρώτη θέση.

Η Ντουμ-τεκ-τεκ τσοκ γκιουζέλ πολλά πιασίματα, πολύ πιασάρικο τραγούδι, αλλά τελείως αγγούρι ρε παιδί μου. Την είδε Shakira κι εμείς τα είδαμε όλα γιάβρουμ.

Εμένα όμως η αγαπημένη μου θα παραμείνει η Σβετλάνα-Ουκρανική-Έκδοση-Της-Παόλα. Τα συγχαρητήρια μου στον προπονητή και τον πλαστικό της. Τέτοια ανοίγματα και τραβήγματα είχα να δω χρόνια. Μήπως αντί για "Anti-Crisis Girl" το τραγούδι έπρεπε να λέγεται "Call Girl"...?

Σας χαιρετώ και ξεκινώ το annotation του corpus μου. Η παρουσίαση στο συνέδριο στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία κι εγώ πλέω σε πελάγη ευτυχίας. Και χωρίς Red Bullάκι, ετσι? Παρόλα αυτά συνεχίζω να ξυπνάω από τις 9 και να δουλεύω στο corpus. Είμαι φυτό ή απλά workaholic? Ή μήπως το ένα προϋποθέτει/συνεπάγεται το άλλο...? Οέο?

Κλείνω με πρόταση για την επόμενη Eurovision:





Και μη ξεχνάτε: σας αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: