Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2008

Ο μεγάλος sensei

Εντάξει, έχω λιώσει όμως.

ΕΧΩ ΛΙΩΣΕΙ ΛΕΜΕ.

Κάθισα να κάνω διάλειμμα από τη Μάχη της Κούτας ("Αυτό σου χρειάζεται, αυτό δε σου χρειάζεται!!"/ "Συγνώμη χωρίς βιβλία πώς θα κάνω μεταπτυχιακό??"/ "Κι εγώ που θα χωρέσω όλα τα πουλόβερ σου??" / "Μα ποιός σου είπε ότι θέλω να πάρω τόσα χοντρά πουλόβερ??"/ "Θα τα πάρεις και δεν ακούω κουβέντα! Σε ξέρω τι είσαι, να μου κυκλοφορείς τσιτσίδι με τόσο κρύο εκεί πάνω να σ' έχω ένα χρόνο με αντιβιώσεις!!"....) και είπα να κάνω μια τσάρκα στο YouTube.

Να πω ότι δεν ήμουνα ενημερωμένη, θα είναι ψέματα. Μου το είχαν περιγράψει, μου είχε φανεί αστείο, αλλά η περιγραφή ωχριά μπροστά στην ιδιοφυή σύλληψη αυτών των παιδιών.

Ladies and gentlemen, εξαιρετικά αφιερωμένο σ' ένα νίντζα φανατικό μου αναγνώστη...


ΤΟ ΚΡΑΣΑΚΙ ΤΟΥ ΤΣΟΥ






"Κόκκορα Αντώνη... shoot them up... σου είπααααααααα...."

Έχω πάθει κράμπα από τα γέλια και τώρα πάω στο πλάι σαν τον κάβουρα-παππού στην δίπλα οικοδομή. Ναι αυτόν που πατούσε επί μισή ώρα (και δεν είναι ποιητική αδεία!) κόρνα στις 8 το πρωί επειδή του είχαν πάρει τη θέση parking που δεν του ανήκει και από το καταρράκτη δεν έβλεπε να παρκάρει πουθενά αλλού. Το έκανε συχνά μέχρι μια Κυριακή που περίμενα πώς και πώς να χουζουρέψω στο κρεββάτι μου μέχρι ό,τι ώρα θέλω, βγήκα στο μπαλκόνι ξεχνώντας σεβασμό, αγάπες και τρυφερότητες στην τρίτη ηλικία. Κι αυτός φυσικά τη Δευτέρα ξέχασε μια για πάντα το αυτοκίνητό του και το δίπλωμά του, γιατί έπρεπε να του το είχαν πάρει εδώ και πολύ καιρό και η πόλη μας γλίτωσε από τον νούμερο ένα δημόσιο κίνδυνο.

Πριν φύγω να σας ενημερώσω για την καινούρια διαφήμιση-κουλαμάρα που πέτυχα σε ένα φυσιολογικότατο (και μάλιστα όχι ελληνικό) site που επισκέφτηκα και ας μου λύσει σας παρακαλώ κάποιος από σας αυτή την απορία... Υπάρχει μία περίπτωση στο εκατομμύριο να βρεθεί κάποιος τόσο ηλίθιος να κλικάρει πάνω σε τέτοια διαφήμιση??





Γούπερ. Θα είσαι ο uber-γκατζετο-κινητάκιας, με την υπερσύγχρονη τεχνολογία του *βαθιά αναπνοή* ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟΥ ΓΥΜΝΙΑΣ!! Ένας εσύ κι ένας ο James Bond με τα ultra-sonic γυαλιά ηλίου του.

Ανάθεμά με αν ξέρω για ποιο πράγμα μιλάω. Όσοι γνωρίζουν πραγματικά από τεχνολογία θα με πάρουν με τις πέτρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: