Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2008

Πού είναι το μποζόνιο, οέο?

Γουι αρ στιλ χίαρ.

Όβερ.

Γενικώς δε μας κατάπιε ακόμα κάποια μαύρη τρύπα κι εσείς θα πρέπει να συνεχίσετε να με ανέχεστε.

ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.

Καλά να πάθετε. Δήθεν θέλατε να βρείτε το μποζόνιο, μικροί ανίδεοι. Το μικρό δεξί μου δαχτυλάκι αμέσως κατάλαβε το διαβολικό σας σχέδιο να με αφανίσετε! (Διότι μόνο μια μαύρη τρύπα θα μπορούσε να σας γλιτώσει από αυτήν την βλογοδιάρροια!) Αλλά... ούτε το μποζόνιο δε σας καταδέχεται! Μα πού είναι κι αυτό το μαλακισμένο?? Ας κάνει μια guest εμφάνιση να προχωρήσει μπροστά η ανθρωπότητα, το πολύ-πολύ να χάσει τις 100 λίρες που έβαλε στοίχημα ο κ. Hawking... Κάτι ξέρει μάλλον αυτός κι έβαλε στοίχημα...

Προσωπικά ελπίζω να το βρούνε. Κι ελπίζω μέχρι το 2010-11 που αναμένεται να μας τιμήσει με τη παρουσία του το σωματίδο-τσιμινίκι να σταματήσει το Star τις έρευνες-κουβάδες... Στο άκουσμα των νέων, παράτησε τη Τζούλια Αλεξανδράτου και τη Σάσα Μπάστα κι αμόλησε στους δρόμους τους αναπάντεχα ταλαντούχους δημοσιογράφους του! Ακόμα δεν μπορώ να αποφασίσω τι μου προκάλεσε το ρίγος: το αστείρευτο και πετυχημένο χιούμορ τους ή οι ερωτηθέντες που ο εγκέφαλος τους προφανώς περιλαμβάνει μόνο τις βασικές ανθρώπινες λειτουργίες -μαμ, κακά και νάνι.

Δηλαδή, όκει ρε παίδες. Στην αρχή είπαμε να χαλαρώσουμε λίγο με ένα διαφορετικό/εναλλακτικό δελτίο ειδήσεων. Μην υποτιμάτε όμως και τη νοημοσύνη μας.

Ο γλυκός μου ο Γούγλης, όμως, πάντα στο επίκεντρο των εξελίξεων! Πολύ super το logo με τον επιταχυντή!

Κατά τ' άλλα, μαζί με την πρώτη ακτίνα σωματιδίων που εστάλη σήμερα στον LHC, φύγαν και τα κιβώτια με την πραμάτια μου στο μακρύ τους ταξίδι για το Sheffield. Είμαι περίεργη να δω:

  • πόσα πράγματά μου θα βρω σπασμένα (και θα μάθει όλο το Sheffield πόσο καλά μπορώ να μιμηθώ την κραυγή των Nazgul)
  • ποιός κακομοίρης θα φιλοτιμηθεί να με βοηθήσει να τα ανεβάσω πάνω στο δωμάτιο γιατί ο father και ο θείος με το ζόρι κατάφεραν να τα κατεβάσουν στο φορτηγάκι.

Σας αφήνω τώρα να σκεφτώ κι άλλους ευφάνταστους τρόπους να βρω λεφτά μέχρι τις 18 που φεύγω γιατί είμαι ταπί και ψύχραιμη και πρέπει να φύγω από δω σε μια αξιοπρεπή κατάσταση. Όπως καταλάβατε, η καριέρα μου ως κομμώτρια έληξε άδοξα και ο θεός του ρεφλέ με μισεί ακόμα -γενικώς πρέπει να τα στάξω στον κομμωτή μου.

Στην αρχή σκέφτηκα να βάλω κι εγώ στοίχημα σαν τον Hawking τίποτις 200 ευρώπουλα για το μποζόνιο, αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι θα μάθουμε τα αποτελέσματα όταν εγώ θα έχω εγκαταλείψει προ πολλού το Sheffield. Αμάν πια κι αυτό το μαλακισμένο, θέλει κι ειδική πρόσκληση...

Δεν υπάρχουν σχόλια: