Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2008

Γίνεται να μετακομίσω στον Άρη?

Μισό λεπτάκι να συνέλθω κι εγώ και οι κοτσίδες μου από αυτά που άκουσα σήμερα, γιατί με βλέπω στην επόμενη αποστολή της NASA για τον Άρη. Let me rephrase, για τον πιο μακρινό Γαλαξία.

Όλες οι γυναίκες, λέει, ντυνόμαστε και στολιζόμαστε και πάμε σε μπαρ και clubs για να ψαρέψουμε άντρες. Διότι σ' αυτά τα μέρη δεν πας αν θέλεις απλά να διασκεδάσεις με τις φίλες σου και να χορέψεις, αλλιώς να κάτσεις να χορεύεις σπίτι σου, να βάζεις και ό,τι μουσική σου αρέσει. Εάν δεν το ξέρατε μικροί ανίδεοι, μπαράκια, clubs, καφετέριες και λοιπά τοιούτα μέρη είναι μόνο για συνοικέσια. Όσες δεν έχετε όρεξη να βρείτε γκόμενο, τραβάτε σπίτια σας!

Γιατί άλλωστε μία γυναίκα να θέλει να στολιστεί και να βγει έξω παρά για να βρει γκόμενο?

Εάν επικρατεί αυτή η φιλοσοφία σε όλους τους άντρες, εγώ παραιτούμαι. Αν και προσωπικά αποφεύγω γενικεύσεις του τύπου "όλες" και "όλοι" για να μη πέφτω σε τέτοιου είδους παγίδες. Δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν μερικές χαζοβιόλες που ο μόνος τους στόχος τους στη ζωή είναι να στολίζονται και να παίρνουν σβάρνα ό,τι μαγαζί υπάρχει και δεν υπάρχει για να βρουν τον άντρα της ζωής τους/το επόμενο one-night-stand/κάποιον να τους ανεβάσει το ηθικό, αλλά θεωρώ ότι είναι λίγες και ανήκουν κυρίως σε μικρότερες ηλικίες ή τελευταία στάδια απελπισίας.

Δηλαδή, εάν εστερνιστώ κι εγώ αυτή την άποψη, πρέπει όλοι οι άντρες σε τέτοια μέρη να πηγαίνουν γιατί ψάχνουν γκόμενες! Ειλικρινά ελπίζω να μη συμβαίνει αυτό, γιατί θα φοβάμαι να πατήσω σε τέτοια μέρη, αν είναι με το που μπαίνω αυτόματα να κατατάσσομαι σε μηχανή αναζήτησης αρσενικών. Κι εγώ που νόμιζα ότι στα clubs πας για να ακούσεις μουσική και να χορέψεις...

Α και το άλλο κορυφαίο. Με το που δίνεις σε κάποιον ευγενικά να καταλάβει ότι δεν σε ενδιαφέρει και γενικώς δεν σε ενδιαφέρει να φλερτάρεις (ναι! και όμως συμβαίνει και αυτό!) γιατί η κακομοίρα βγήκες για να περάσεις καλά με τις φίλες σου (απίστευτο??? αδιανόητο???), κατατάσσεσαι και σε άλλη κατηγορία, αυτή των "ψώνιων" που την έχουν δει και περιμένουν τον Mr. Perfect/ Πρίγκηπα/the One/whatever.

Δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν κοριτσάκια που την έχουν δει όντως και μιλάνε ειρωνικά κλπ. Μην αμφιβάλλετε όμως ότι υπάρχουν και "ενοχλητικοί" τύποι που δεν λένε να καταλάβουν ότι δεν ενδιαφέρεσαι να μιλήσεις μαζί τους, όχι γιατί δεν είναι έτσι και αλλιώς, απλώς γιατί δεν σου έκανε κλικ κάτι σε όσα σου είπαν για να συνεχίσεις την κουβέντα μαζί τους ή απλά δεν βγήκες με τις φίλες σου για να περάσεις το βράδυ κουβεντιάζοντας με κάποιον άγνωστο που δεν έχεις διάθεση να γνωρίσεις!

Είναι και οι δύο η περίπτωση του αγενούς ανθρώπου οιουδήποτε φύλου. Συνεπώς δεν είναι ανάγκη να διαλαλούμε και να κράζουμε το γυναικείο πληθυσμό που είναι έτσι και αλλιώς και γιουβέτσι. Καταπιείτε τον εγωισμό σας και καταλάβετε ότι αν δεν αρέσετε σε εκείνη την κοπέλα και δεν έχει διάθεση να συζητήσει μαζί σας για το χ/ψ/ω λόγο, υπάρχει πάντα κάποια άλλη διαθέσιμη και ενδιαφερόμενη για εσάς.

Κι εγώ έχω παράπονα και προβλήματα με το αντίθετο φύλο, αλλά δεν τους καταδικάζω όλους. Αλίμονο, αλλιώς πρέπει να το γυρίσω κι εγώ. Δηλώσεις του τύπου "όλες εσείς οι γυναίκες" και "φταίμε εμείς και οι πατεράδες σας που σας έχουν κακομάθει" και "δεν την παλεύετε εσείς γι' αυτό υπάρχει πρόβλημα στις σχέσεις των δύο φύλων εδώ στην Ελλάδα", παρακαλώ ας λείπουν. Ας είμαστε μετρημένοι, σεμνοί και όχι τόσο απόλυτοι.

Και παρακαλώ αφήστε με κι εμένα την κακομοίρα που δεν ψάχνω γκόμενο κι ούτε έχω όρεξη να βρω να έχω δικαίωμα στη νυχτερινή διασκέδαση. Και ναι, να μπορώ να περνάω καλά με τις φίλες μου λέγοντας τα δικά μας και χορεύοντας ΜΟΝΟ. Απαγορεύεται??

Σώνει και καλά όλες γκόμενο να βρούμε. Είδες τι σου κάνει η πουτάνα η κοινωνία?? Γυναίκα στην Ελλάδα = η ζωή σου όλη γυρνάει γύρω από το πώς θα βρεις άντρα. Λες και δεν έχουμε εμείς καλύτερα πράγματα να κάνουμε στη ζωή μας...

Κι όχι τίποτε άλλο, κάθομαι τώρα και αναλύω τέτοιου είδους χαζά στερεότυπα που ποτέ δεν πίστεψα και ποτέ δεν με ενδιέφεραν! Σας είπε κανείς ότι με νοιάζει τι προβλήματα υπάρχουν μεταξύ των δύο φύλων εδώ στην Ελλάδα?? Εμένα μ' ενδιαφέρει μόνο τι προβλήματα έχω με όσους ανθρώπους γνωρίζω, είτε είναι άντρας είτε είναι γυναίκα! Έλεος με τις παραφιλολογίες...

Και μια και αναφέρθηκα σε παραφιλολογίες, το κοριτσάκι που αντέγραψε την ιστορία μου (και δεν τη διάβασε κανένας), είδε κι απόειδε που δεν της έδινε κανείς σημασία και είπε να γράψει μια essay (σαν αυτές που έγραφα εγώ στην pre-lower τάξη -είναι και native speaker και φοιτήτρια Δημοσιογραφίας πανάθεμά την!) για την αγαπητή μας Mary Sue και τις Original Characters.

Γλυκό μου κοριτσάκι, εδώ και 9 χρόνια ασχολούμαστε με το συγκεκριμένο θέμα, έχουμε data στα χέρια μας, έχουμε διαβάσει papers, έχουμε σχηματίσει άποψη και παρόλα αυτά την εκφράζουμε με ταπεινότητα και προσοχή γιατί το συγκεκριμένο θέμα αποτελεί την πιο γκρίζα περιοχή του Fanfiction. Το ότι έγραψες στα 11 σου μια ιστορία όπου παντρεύεσαι ένα μέλος των N'Sync και στα 20 σου μια κακογραμμένη, με τελείως unrealistic διαλόγους ιστορία της οποίας την ιδέα έκλεψες από άλλον, δε σου δίνει το δικαίωμα να θεωρείς τον εαυτό σου συγγραφέα και να μπορείς να εκφέρεις τέτοιες απόλυτες απόψεις πάνω στο θέμα. Δεν έχεις ιδέα από Fanfiction, δεν έχεις ιδέα από γράψιμο, έχεις έπαρση ενός ανθρώπου που έχει πάρει Πούλιτζερ (και αυτοί συνήθως είναι που δεν επαίρονται) και φτύνεις στα μούτρα ανθρώπους που έχουν πραγματική γνώση και έχουν φάει πολύ χρόνο από τη ζωή τους πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

Ας την συμμαζέψει κάποιος, please. Εγώ δε μπορώ να μαλλιοτραβιέμαι άλλο μαζί της. Της διέγραψαν την ιστορία της από το site για λογοκλοπή κι αυτή την ξανανέβασε βάζοντας με διαφορετικά λόγια τους ίδιους διαλόγους για να μην είναι τόσο copy-paste.

Πού να με πιάνει μετά ύπνος με τόσα που ακούω καθημερινά η καψερή...

"Τέσσερεις πήγε, μου είπαν πάλι φύγε, φύγε από το μαγαζίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι.............."

Δεν υπάρχουν σχόλια: