Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

< mode > bimbo < / mode >

Τώρα που θα μάθει Ελληνικά το Τσαϊνίζι-stalker που έχει γεμίσει γαλλικές αγαπουλινιές το Φαιησμπούκι μου, δε θα μείνει τσαρδί να εκφράζομαι ελεύθερα. Γαμώτη. Είχα καταφέρει να αγνοήσω το γεγονός ότι γυρνούσε πίσω και κοιτούσε εμένα αντί για τη καθηγήτρια σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος, αλλά τι να κάνω που χρειάζομαι βοήθεια εκ των έσω για κολλέγια και πανεπιστήμια στη χώρα της... Όχι, δεν είναι τυπογραφικό λάθος. ΤΗΣ.

Τι κάνω ο άνθρωπος για τη καριέρα μου κι ένα χρόνο προϋπηρεσία στην Κίνα στο βιογραφικό μου.

Η καλή μας υπεύθυνη τμήματος επειδή, λέει, είμαι πολύ οργανωτική και επικοινωνιακός τύπος (όταν μου είπε το δεύτερο δαγκώθηκα να μη τη ρωτήσω αν παίρνει ληγμένα), μου ανακοίνωσε (σε μορφή και καλά παράκλησης, αφού είχε ενημερώσει όλους τους ενδιαφερόμενους ότι είχα δεχτεί 2 ώρες πριν μιλήσει μαζί μου) ότι θα εκπροσωπήσω το τμήμα στη διοργάνωση του συνεδρίου που θα γίνει το Μάιο... αυτό στο οποίο παρουσιάζω κι εγώ και βαθμολογούμαι κιόλας?

Μπράβο.

Επειδή δεν είχα ήδη αρκετή δουλειά με το corpus μου, είπε η γυναίκα να μου δώσει κάτι να μη βαριέμαι. Άσχετα αν αυτοί της Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας δεν παρουσιάζουν, γενικώς ξύνονται και δεν ξέρουν τι να κάνουν με τον ελεύθερο χρόνο τους. Όπως και οι άλλες τρεις συμφοιτήτριές μου που ακόμα προσπαθούν να αποφασίσουν το θέμα και τον τρόπο προσέγγισης της πτυχιακής τους. Δεν πειράζει όμως. Χαμόγελο, bimbo mode on και πάμε.

Το διαμέρισμά μας έχει γίνει hostel. Όποιος δεν έχει πού να μείνει, τον φιλοξενούμε εμείς. Τον διασκεδάζουμε κιόλας, την ώρα που εγώ είτε διαβάζω είτε θέλω να κοιμηθώ. Άντε να κάνω τη χαζή κι εδώ για να μην αρχίσω να διώχνω κόσμο με τις κλωτσιές.

Είναι που έχουμε γίνει τα καλυτερότερα κολλητάρια με τον κύριο Murphy. Αυτόν τον μονσιέ με τους νόμους. Μάλλον αποφάσισε να τους τεστάρει πάνω μου. Δεν εξηγείται αλλιώς.

On a better note, επιτέλους έφτασε το super τρέντι/hi-tech ποντίκι μου, το οποίο είναι ασορτί χρώμα με το λαπιτόπι μου και έχει μινιμαλιστικό γλυκούτσικο σχεδιάκι για να αισθάνομαι ακόμα πιο bimbo απ' ό,τι το παίζω. Και το βασικότερο, έχει το σωτήριο ροδάκι για να κάνω scroll down χωρίς να βγάζει φουσκάλες το δάχτυλο από το touchpad.

Άντε μη σκάσω μούρη με τον ροζ VAIO στο συνέδριο και κάνω άμεση εκκένωση του χώρου σε χρόνο dt.

Δεν αντέχω άλλο να το παίζω τόσο ηλίθια. Από τη χαρουμενιά έχουν αρχίσει να καίγονται εγκεφαλικά κύτταρα. Έχω πιαστεί να χαμογελάω. Ηλεκτρονικά και μη. Θα πρέπει να αρχίσουν να με πληρώνουν επίδομα ανθυγειινής εργασίας.

Και ξαναλέω: τι κάνω ο άνθρωπος για την επιστήμη μου.

Αλλά όπως μου έγραψε σε ΣΟΥΜΟΥΣΟΥ το Τσαϊνίζι-φαν, είμαι το λαμπρότερο αστέρι στον ουρανό και εμείς τα λαμπρά αστέρια δε μασάμε. Ακόμα κι αν χρειάζεται να το παίζουμε bimbo. Εδώ άλλωστε είναι η μαγκιά (για να μη χρησιμοποιήσω τη λέξη 'πουτανιά' και παρεξηγηθούμε ανεπανόρθωτα μορφωμένοι άνθρωποι).

Θέλω να πνιγώ σε ένα βάζο μερέντα. Εναλλακτικά, μπορώ να βγάλω τα ξυράφια. Ή να αρχίσω τις ενδοφλέβιες. Μήπως να γίνω αλκοολική? Μπα, δε πάει με το ροζ χαρουμενιάρικο λουκ της bimbo...

P.S.: Λατρεύουμε φανατικά To Sixameno Plasma που μας χαρίζει ανεπανάληπτες στιγμές γέλιου στις αντιπαραθέσεις του με Caras και Multu σε αρχαίο ελληνικό newsgroup και μας γλιτώνει πάντα τη τελευταία στιγμή πριν τον αυτοπυρπολισμό. Η συλλογή δεδομένων έχει αποκτήσει καινούριο νόημα με την παρουσία του στο διαδίκτυο!

[EDIT] Συγνώμη αυτό πρέπει να το κάνω post ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ! Μιλάμε δεν παίζεται ο τύπος, έτσι?? Brief background info: επί πόσους μήνες έπεφτε ιντερνετικό ξεμάλλιασμα στο προαναφερθέν newsgroup με τον Multu και το απόλυτο αρχηγόπουλο To Sixameno Plasma έστειλε αυτό στις 17 Μαϊου το 1992... Τι βρίσκεις κάνοντας έρευνα στο διαδίκτυο!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: