Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

Haven't you heard? *I* am the crazy bitch around here

Ένα πράγμα έχουν μάθει όλοι όσοι συναναστρέφονται μαζί μου, είτε από την καλή είτε από την ανάποδη: ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΥΡΗΞΟΥΝ ΠΟΛΕΜΟ.

Μέγα λάθος.

Μη με αδικήσετε ποτέ. Γίνομαι η μεγαλύτερη σκύλα που υπάρχει. Κυρίως αν έχω να κάνω με κακομαθημένα κοριτσάκια από πλούσιες οικογένεις που νομίζουν ότι εδώ είναι το σπίτι τους και μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν.

Και μάλιστα μου είπε με μεγάλο θράσος ότι μπορεί να κάνει όση φασαρία γουστάρει και αν έχω τα κότσια να πάω να κάνω παράπονα να τη διώξουν από το διαμέρισμα.

Καλή μου... τα έχω.

Μόλις έφυγε e-mail στους υπεύθυνους του Resident Support κι εσύ κάποια από τις επόμενες μέρες θα δεχθείς μία πολύ δυσάρεστη επίσκεψη. Λυπάμαι, αλλά είμαι πολύ μεγάλη για να ασχολούμαι με "κόντρες" λες και είμαστε στο γυμνάσιο. Αν εσένα το νιονιό σταμάτησε να μεγαλώνει στα δώδεκά σου και νομίζεις ότι είμαι οι γονείς σου που σε κακοέμαθαν έτσι, you are badly mistaken. Παρακολούθα πώς χειρίζονται τα θέματα οι ενήλικες: γρήγορα, αθόρυβα και αποτελεσματικά. Και μάθε πώς οι μαγκιές και οι απειλές σε μένα δεν περνάνε, γιατί τα έχω φάει τα ψωμιά μου και τα συνόδευαν κοριτσάκια σαν εσένα για πρωινό.

Ας ελπίσουμε ότι είναι η τελευταία φορά που ξυπνάω επειδή η συγκεκριμένη κοπελίτσα έχει αϋπνίες και αποφασίζει να κάνει δουλειές 4 η ώρα το πρωί βαρώντας πόρτες και ντουλάπια ανελέητα στην κουζίνα, την οποία χωρίζει μόνο ένας τοίχος από το δωμάτιό μου.

2 σχόλια:

koulpa είπε...

χαχα ο αρτέμης μάτσας στις ταινίες με τους γερμανούς..:):)
πέραν της πλάκας.. άργησες κι όλας.. θεωρώ την ηρεμία ανεκτίμητη..:):)
καλό μήνα:):)

$!LεNt N!@Bε είπε...

Ποιοί Γερμανοί και ποιοι τρομοκράτες... με ασύμμετρη απειλή σαν τον Κωστάκη έχω μπλέξει! :-P Όντως άργησα, όπως άργησα να απαντήσω και στο σχόλιο σου και ελπίζω να με συγχωρέσεις. Ευτυχώς συνετίστηκε η δεσποινίδα και προς το παρόν έχουμε ηρεμήσει... για πόσο καιρό, άγνωστο!
Καλό μήνα, αν και καθυστερημένα! :-)