Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Το Παρανόρμαλ Γκομενάκι Το Σωστό Part I: Το Σουρεάλ


Φανατικό μου αναγνωστόπουλο,
Ξηγήσου.
Καλό το γκομενάκι της διπλανής πόρτας και της παραδιπλανής (γκομενάκι και άσχημο, τσου), αλλά τη χάρη του γκομενακίου που δεν είναι χόμο σάπιενς, κανείς. Πάρε χαρτί και μολύβι και κράτα σημειώσεις γιατί σου 'χω θεωρία και outline μαθήματος.
Το Παρανόρμαλ γκομενάκι χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: το Σουρεάλ και το Επιστημονικό. Το Σουρεάλ γκομενάκι είναι αυτό που συναντάς στη σφαίρα της Φαντασίας σκέτο (το βαμπιρόνι, λυκάκι, αμπρακατάμπριο κλούπου κλούπου). Αντιθέτως, το Επιστημονικό γκομενάκι, είναι αυτό που συναντάς στην Επιστημονική Φαντασία (άλιεν, υπερήρωες, γεννετικά μεταλλαγμένοι, ξέρεις, βιολογικά μάμπο τζάμπο). Εσύ που θα φέρεις αντίρρηση για το διαχωρισμό, θα σε στείλω πακετάκι συστημένο στο Δόκτορα Sheldon Cooper για lecture.
Το λοιπόν, σήμερα θα εξετάσομεν το Παρανόρμαλ Γκομενάκι το Σωστό το ΣΟΥΡΕΑΛ με τούτη τη σειρά: Βαμπίρια, Λυκάνθρωποι, Ξωτικά, Μάγοι και τέλος Λοιπά Γκομενάκια.
Πριν ξεκινήσουμε πάρε χαρτομάντηλο παντός χρήσης και ΔΕ ΘΕΛΩ ΛΕΚΕΔΕΣ ΣΤΗ ΛΕΟΠΑΡ ΒΕΛΕΝΤΖΑ.


ΒΑΜΠΙΡΙΑ

Τώρα να σε πω, ξέρω ότι ο ορίτζιναλ Δράκουλας εθεωρείτο γκομενάκι πρώτης τάξεως, αλλά με τόση πλύση εγκεφάλου που τους έκανε το γριίδιο και ο Κουάσι ο ίδος να ήτο, πάλι μονδέλο θα τον έβλεπες. Προσπερνώ και ακολούθα προσεχτικά.



Lestat και την παθαίνω την κοψοφλεβίαση. Άκου με, στον Τομ Κρουζ έχω αλλεργία, αλλά ως Λεστάτ κάτι μου έκανε. Δες φωτό και νιώσε το vibe. Ομοίως, Μπραντ Πιτ ως Louis δε με χάλασε καθόλου. ΚΑΘΟΛΟΥ όμως. Κι εσύ αναγνωστόπουλο που δεν έχεις δει ακόμα Interview with a Vampire, πάτα pause και θα σε περιμένω.


Ναι, αλλά δες τι γίνεται. Υπάρχει Lestat σε βερσιόν MTV. Πολύ (έντερ προφορά Γιώργος Λεβέντης) ροααακ, πολύ νταρκ, ΠΟΛΥ ΜΩΡΟ κυρίως, και με αγαπημένη και αδικοχαμένη Aaliyah. Προσωπικώς και καθότι wannabe rock'n'roll queen θα προτιμήσω Λεστάτ κουρτίνας δύο.

Τσέκαρε τώρα γκομενάκι πρώτο κ γκομενάκι δεύτερο που χτύπησε το Buffάκι. Διότι η καλή
Βαμπιροσφάχτρα φαίνεται στην επιλογή σωστού βαμπιρογκομενακίου. Τον έζησα τον πόνο του Angel, σε λέω. Μια στιγμή ευτυχίας κ η τσιγγάνα τον καταράστηκε να χάσει την ανθρώπινη ψυχή του κ να γίνει τελείως μαλακοκάφρος. Πήγε ο έρμος να πηδήσει κι έγινε said κάφρος. Buffy νέυρα. Βuffy σκοτώσει αγαπημένο της. Silent Niobe ρίξει δάκρυ κορόμηλο. Στο τέλος, it didn't work out. Έφυγε αυτός να κάνει spin-off σειρά εν ονόματι Angel και η Buffy αφού είδε κ απόειδε με το καινούριο χόμο σάπιενς γκομενάκι, ενέδωσε στο ξανθό, κυνικό γκομενάκι Spike με τη βρετανική προφορά. Το οποίο έχει ΓΩΝΙΕΣ, φανατικό αναγνωστόπουλο. Ξέρεις, από αυτές που καταστρέφουν την υποφαινόμενη.



Κι επειδή ήμεθα κ ολίγον τοις ψαγμένοι με τα βαμπιρόνια, δες τι σου βρήκα. Σειρά Kindred the Embraced (τα RPG geekάκια κάποιας ηλικίας γνωρίζουν) με μαμά Τσουλίνας Βαντεργούντσεν σε βρεφική ηλικία και κυρίως Βαμπιρωτό γκομενάκι άψογο με γωνίες και λακάκι που σου μαχαιρώνει καρδιά επιτόπου. ΚΑΙ κουστουμιά. Σειρά πιο '80s πεθαίνεις , αλλά τη φχαστήθηκα.


Τώρα το γκομενάκιον ετούτο κάτι σου λέει, το ξεύρω, αλλά να... σου διαφεύγει... και δες κάπου τον έχεις δει... Moonlight, βρε αναγνωστόπουλο, παίχτηκε και στην Ελλάδα λέει. Mick St. John ο μονσιέ. Δεν βάζω και το δεξί μου νεφρό υποθήκη βέβαια, αλλά θαρρώ πως ισχύει. Νταξ. Χλιαρό για τα γούστα μου. Τα βαμπιροντεντεκίβια με κουράζουν. Γι' αυτό και απάτησα τον Angel αφότου έφυγε από τη Buffy κι άνοιξε γραφείο πράιβετ ινβεστιγκέσιο.


Αυτό το βαμπιρογκομενάκι όμως, θα σε αρέσει. Henry Fitzroy φορ γιου, γοητευτικό μπαντ μπόι βαμπιράκι από Blood Ties. You likey, ε? Το 'ξερα. Το θεληματικό πηγούνι τα κάνει όλα. Έχω καταλήξει.


Παρά τη διαμάχη με το φάσιο πολίς και με την αισθητική μου, αποφάσισα να βάλω και ετούτα τα βαμπιροτεκνά, μαθητούδια του Vampire High. Από αριστερά προς τα δεξιά: Karl ο αθληταρόβλακας, Drew (Drew?? Drew?? Σίριουσλιιι??) o Βγήκα-Κάτι-Ανάμεσα-Από-Τραβόλτα-Και-Σφακιανάκη γνωστός emo ερωτευμένος με θνητή που δεν μπορεί να έχει οϊμέ οϊμέ ας δαιβάσω λίγη ποίηση κι ας κοιτάξω λίγο ακόμα τ' αστέρια, Marty ουχί ο εξωγήινος αλλά ο punk βαμπίρης με τα προβλήματα συμπεριφοράς. Αξίζει να το δεις μόνο και μόνο για το μπορδοροδοκόκκινο πεθαμενί βελουτέ κουστουμοκαμπαρντινάκι του Drew (με ανοιχτή πουκαμισιά και χρυσή καδένα ΣΑΦΩΣ) και το τόταλ λουκ μωβ βινύλ φίδι γιλεκοζακετοκουρτίνα-μπουστάκι-καμπάνα παντελόνι της συμπρωταγωνίστριας. Α, ξέχασα το τσόκερ στο λαιμό.



Ξεφύγαμε όμως από το θέμα μας κ εδώ σου έχω κάτι ωραία βαμπιρόνια φρέσκα και MTVικά. Μπορείς κ εσύ να τα δεις τα 5λεπτα online επεισόδια του Valemont και να χαρείς τον κακούλη αδερφό της προταγωνίστριας στην άσπρη κουστουμιά να γίνεται πιο κακούλης και το σκοτεινό μωρό στα δεξιά σου που είναι ΤΟ γκομενάκι στο campus να το παίζει βαμπιρογκόμενος. Α εσύ είσαι του βαμπιρονίου με βάθος και χαρακτήρα. Oκέι. Σου 'ρχεται συντόμως.
Και τώρα κρατήσου.


Τώρα εγώ αυτά τα κομπλεξικά τ' ακούω βερεσέ. Μη πάρω παντόφλα κι αρχίσω κατσάδιασμα. Τι θα πει έχει μόνιμα φάτσα δυσκοίλιου?? Ξες εσύ τι τραβάει o λαμπυρίζον και ζαλιστικός (dazzle - dazzled - dazzling ετσέτερα) Edward Cullen δίπλα στο σάκο με το γευστικό αίμα (a.k.a. μουρόχαβλη Μπέλα - ΧΕΣΕ ΜΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΕ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ)? Αλλά πού να ξες, μόνο να κρίνεις. Λες και δεν έπαθες απανωτές γαργαλιστικές χημικές αντιδράσεις στη σκηνή του πρώτου φιλιού στο Twilight. Κι αν πεις όχι, ΨΕΥΔΕΣΑΙ. Τώρα ξέρεις φυσικά ποιά θα είναι η επόμενη σκηνή ξεψυχισμένων αναστεναγμών και λοιπών fangrrlll αντιδράσεων, ε? Μήνας του μέλιτος, νησί Έσμε, κάτι για δαγκωμένα μαξιλάρια, σπασμένα κεφαλάρια και πούπουλα έχω διαβάσει και μια αναστάτωση την έχω. Εσύ όχι? Να κοιταχτείς. Με αγάπη πάντα. Σμουτς.

Και η υπόλοιπη οικογένεια Cullen. Τον Emmett τον θέλουμε για αρκουδοαγκαλιές. Τον Jasper-Ξάσπερ να μας ξετσιτώνει κατά τη διάρκεια προεμμηνορησιακού συνδρόμου (δε βλέπεις την Alice που είναι πάντα μες στη τρελή χαρα?). Τώρα το μπαμπά Cullen, το σέξι γιατρούλη... ε. Με νοάς.

Τρίο Βολτούρι, γιατί το μπλογκάκι είναι όλων των γούστων και ορέξεων. Ο Aro μια χαριτωμενιά την έχει, ο Caius είναι σαν ξέπλυμα, ο Marcus ούτε για τη θειά μου.



Τώρα όμως στα βαμπιρόνια ρόγιαλ μπόντιγκαρντς, συνεννοούμαστε. Αlecάκι με το γλυκό φατσάκι που είναι σαν παιδάκι θέλω να δώσω χαστούκα γκράντε να φέρει σβούρες γιατί μου θυμίζει Μπίμπερ (στα ελληνικά, μη φέρει ο Γούγλης τη Σάρα και τη Μάρα στο μπλογκάκι). Τίποτα προσωπικό Alec, το Μπίμπερο φταίει. Ντιμίτρι μου Ντιμίτρι μου, καλά εμένα δε μου το 'κλεισες το σπίτι μου, αλλά ξέρω άλλες που κοψοφλεβιάζονται για πάρτη σου. Περι ορέξεως pumkin pie. Αλλά να σου πω, Felix μας αρέσει ε? Ούτε? Αμάν, δύσκολο αναγνωστόπουλο είσαι.


Ενός λεπτόυ σιγή στα αδικοχαμένα παρανόρμαλ γκομενάκια που έπεσαν ηρωικά από τα χέρια του απολύτως τέλειου βαμπιρογκομενακίου Edward Cullen, που τα κομμάτιασε για χάρη ΤΗΣ ΜΟΥΡΟΧΑΒΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΤΙΑΝΗΣ ΤΗΣ ΒΡΩΜΙΑΡΑΣ. Δες μούτρο Riley. Κοιλιακό James. Γιατί, Meyer, γιατί?


Και τώρα πάμε προς Λουιζιάνα μεριά που έχουν μαζευτεί όλοι οι καουμπόυδες μαζί με τον άνωθεν γερο-Μπιλ. True blood, κυρίες και κύριοι, η σειρά που μας έκανε όλους fangbangers, που μας βούτηξε στα άδυτα των βάλτων της Αμερικανοβλαχιάς, που δημιούργησε την επιθυμία να χτυπήσουμε την Tara στο κεφάλι με το Τεφάλ κάθε φορά που τρεμόπαιζε και γύριζε το μάτι χλιμιντρίζοντας. Ποιόν βλαχομπινέ μπαρμπα-Μπιλ ρε, άστονα με τη ξεδοντιάρα φτηνονεράιδα τη Σούκι, εδώ σου έχω το πράμα το καλό, το αυθεντικό, το ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΒΑΜΠΙΡΟΓΚΟΜΕΝΑΚΙ.

Δύο μέτρα κινούμενος μουσκουλότοιχος, φωνή βιλούδο, dark outfits πάντα με T-shirtάκι να διαγράφεται το πλατύ στέρνο, αρχικά με ξανθό καρέ, μετά με αυτή την υπέροχη κοντή κώμη, Θεέ μου μαζεύτε με πριν αρχίσω να διαλύομαι σε υποατομικά σωματίδια στη θέα αυτής της Βάικινγκ λεβεντιάς κα θεληματικού πηγουνιού! Βασανισμένος από οικογενειακή βεντέτα, όσο πιο κακός τόσο πιο σέξι, ξεπετάει λόβερς παντός είδους με χαμόγελο Cheshire Cat και καρδούλες πλοπ πλοπ. Τον αγαπώ. Θεέ μου, τον αγαπώ.
Δε σ' έπεισα. Χα. Δες αυτό.

Φαντάσου το σε wallpaper σε 27άρα οθόνη. Το'χεις? Μπράβο. Μην αναρωτιέσαι τώρα γιατί δεν ξεκολλούσα από τον υπολογιστή και οι δουλειές δεν ολοκληρώνονταν ποτέ, μέχρι που μάζωξα ό,τι will power μου είχε απομείνει κι έβαλα κάτι ξενερωτικό.
Ιδού και το ψυχασθενές γκομενάκι Frank για σένα που θες σουρεάλ μωρό τρελιάρικο με βρετανική προφορά (αχ!), ο Russell καβάλα στ' άλογο για τα αναγνωστόπουλα που θέλουν το βαμπιρογκομενάκι ώριμο και περπατημένο, και το Talbotάκι ελληνικής παραγωγής που το βλέπεις και λες, οκέι... και ως χόμο σάπιενς δε σε χαλά. Εδώ όμως που είναι και σουρεάλ? Σ' έφτιαξα ε? Το 'ξερα.

New entry στα βαμπιρογκομενάκια από τον Aidan του Being Human (US). Το ξέρω ότι σε τράβηξε. Κι εμένα με τράβηξε αρχικώς. Μέχρι που άρχισε να παίρνει κάτι φάτσες που θυμίζουν το γλοιώδες τέρας υποκρισίας που κέρδισε στο Just the 2 of Us. Πάντως τσέκαρε και ετούτον και τη σειρά, αξίζει.

Σιγά μην ξεχνούσα εγώ, βρε. Ολόκληρο outline έφτιαξα για να βγει σωστά ο οδηγός παρανόρμαλ γκομενακίου, τι με πέρασες προχειρομπλογκού?

ΨΟΦΑ ΣΤΕΦΑΝ ΦΟΥΣΤΑΝΟΠΙΠΙΛΑ ΜΑΛΑΚΟΒΡΑΚΗ. Α ναι, αυτός είναι ο Stefan Salvatore από Vampire Diaries. Χαρείτε τον όσο μπορείτε γιατί μετά τα πρώτα επεισόδια θα ανακαλύψετε ότι είναι ένας μπουνταλόβλακας που τρέχει πίσω από τη φούστα του τσολιού Ελένα. Τι να σε κάνω μπρε που είσαι μορφονιός, γελοίε? Λίγο αξιοπρέπεια, λίγο εγωισμό, λίγο ATTITUDE.
Να πάρε λίγο παράδειγμα από τον αδερφό

DAMON SALVATORE. Το απόλυτο βαμπιρογκομενάκι. Bad boy, κατα βάθος ευαισθητούλης, βασανισμένη ψυχή, εσωτερική διαμάχη, να, με ξέρεις εμένα τα γράφω τώρα και τρελαίνομαι. Δώσμου διεστραμμένο χαρακτήρα και πάρε μου την ψυχή. Ζούμε τον πόνο του Damon, κλαίμε μαζί του και του φωνάζουμε ΓΙΑΤΙ DAMON ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΤΣΟΛΙ Η ΓΚΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΣΟΥ?? Αλλά να, γι' αυτό μας αρέσει. Γιατί δεν πάει από την περπατημένη. Γιατί βασανίζεται η βαμπιροψυχή του καθημερινά. Γιατί χρειάστηκε να σκοτώσει την πρώτη κοπελιά για την οποία νοιάστηκε μετά από καιρό σε μια σκηνή που προκάλεσε έλλειψη ζέβασοφτ παγκοσμίως. Γιατί προσπαθεί να γίνει αυτό που θέλει το τσόλι, αλλά δεν μπορεί. Γιατί είναι βαμπίρι με @@ (με το συμπάθειο) και την έξυπνη ατάκα στο στόμα, κες και κοι, ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΛΩΡΙΟΥΜΠΑ ΣΑΝ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝ. Χάζεψε λίγο ετούτο το υπέρτατο γκομενάκι στη τιβί και θα με θυμηθείς.


ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΟΙ

Τώρα φανατικό μου αναγνωστόπουλο, σου έχω γουεργούλφιον με το τσουβάλι. Διότι το βαμπίρι έχει την γοητεία και την χάρη, αλλά το λυκάκι ΤΟΝ ΚΟΙΛΙΑΚΟ. Όσο πιο τουέντι φιρστ σέντουρι το γουεργούλφι, τόσο αυξάνεται το μούσκουλο. Εγώ το λέω εβολούσιο, εσύ μπορεί να το λες κάστινγκ με στεροειδή. Το αποτέλεσμα μετράει.
Πάρε πρώτα το γουεργούλφι όπως ήτο στα 90s. Γλυκό, σεμνό, ταπεινό και χωρίς το φουσκωμένο μούσκουλο. Oz από Buffy βαμπιροφόνισσα με καροτί μαλλί και λίγο cult αίσθηση. Όχι πολλή, όμως.



Παρουσιάζω τώρα το πρώτο σουρεάλ λυκογκομενάκι που αγάπησα. Michael Corvin από Underworld. Πέρα από το μούσκουλο, θεληματικό πηγούνι κλούπου κλούπου, σαν ένιωσα την ιστορία Ρωμαίος κι Ιουλιέτα/έρωτας μεταξύ βαμπιριού και λυκακίου στο σύστημα, άρχισε το χτυποκάρδι, η συμπόνια και o έρωτας. Ήτο όμως σύντομος και άδοξος.
Τώρα πάρε κοιλιακό και μούσκουλο να έχεις στην αποθήκη να τρέφεις την ορμόνη όταν χτυπάει κόκκινο, φανατικό αναγνωστόπουλο. Πακέτο γουλφάκια από New Moon με αρχηγόπουλο τον Jacob με μουτράκι για 'aaawww' και κορμί για 'γουόοοοοοο!!!!'. Μη με πεις. Ξέρω. Έπαθες κ εσύ προσωρινή αναπνευστική ανεπάρκεια όταν έβγαλε το μπλουζάκι να σκουπίσει το αίμα στο κεφάλι της μουρόχαβλης κ είδες το ζωντανό μούσκουλο να σαλεύει.


Χάζεψε όμως και οικογένεια Lockwood από
Vampire Diaries. Δε 'ν' κακόοοοο. Το πιτσιρίκι ετς κ ετς γιοβέτς, αλλά ο θειός Mason κάτι μου κάνει. Άδικα χαμένο σουρεάλ γκομενάκι κι αυτό, είχε μέλλον λαμπρό στη λίστα μου.


Να είδες, άμα δε βάλω κάτι στο outline ξεχνιέμαι! Τούτο δω είναι το γουεργούλφι συγκάτοικος του βαμπιριού Aidan άνωθεν και πολύ το συμπαθώ. Κοίτα, δεν είναι ο κλασσικός σφίχτης λυκάνθρωπος που όλοι γνωρίζουμε και αγαπάμε, αλλά έχει χούμορ. Τι, δε μετράει το χούμορ?? Μην είσαι ρηχό αναγνωστόπουλο, μην είσαι. Πάρε παράδειγμα εμένα, μπρε.





Incomiiiiiing, incoming σε λέω! Teen Wolf επανέκδοση από MTV (είναι τη μοδός το σουρεάλ γκομενάκι, γαρ) και δύο θεσπεσιότατα λυκανθρωπάκια να τα έχεις στο ραντάρ! Το πρώτο για τα ανήλικα αναγνωστόπουλα του μπλογκακίου (και τις πιπινολάτρεις), το δεύτερο με το βλοσυρό βλέμμα δικό μου. Το είδα ΠΡΩΤΗ, ντάξει?


Πολύ καλησπέρα σας επιθεωρητά Dyson που στολίζετε το φτωχό αυτό μπλογκάκι για δεύτερη φορά. Τον ξεζουμίζει κυριολεκτικά ένα τσόλι succubus που τρέφεται με σεξάκιον και τσίμπησε το ντελικατέσσεν λυκογκομενάκι ετούτο. Εμένα μου βγάζει ρόααααααρ, εσένα δεν ξέρω. Ψάξε επεισόδιο 8 στο ΤούνελΣου να αναθεωρήσεις. Ρόαααααρρρρ.



Και τώρα σου παρουσιάζω το ΓΟΥΕΡΓΟΥΛΦΙ ΟΥΛΤΙΜΑΤΟΥΜ, μετά το οποίον έχεις κλείσει ως λυκολάγνα. Μέχρι και εγώ, το καθαρόαιμο ημιβαμπιροδρακουμελάκι προδίδω το είδος μου και κλέβομαι με το εν λόγω σουρεάλ γκομενάκι. Πάρε χάρμα οφθαλμών δίμετρο φουλ τεστοστερόνη, ευαίσθητο και ρομαντικό που υποψιάζομαι θα παίξει ρομάντζο με ξεδοντιάρα Σούκι στην επόμενη σεζόν
True Blood. Καθυστερημένη γκαρσονοβλάχα της Λουιζιάνα, άσε τον ψόφιο γερο-Μπιλ, πάρε παραμάσχαλα τον βαμπιροβίκινγκ και το γουεργούλφι ουλτιμάτουμ και τρέχα σε εξωτική τοποθεσία να ζήσεις τη φαντασίωση κάθε αναγνωστόπουλου. Πλιζ. For our sanity.


ΞΩΤΙΚΑ

Διότι το ελφάκι ουδείς εμίσησε, φανατικό αναγνωστόπουλο, λιστ οφ ολ μουά. Είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ Παρανόρμαλ Σουρεάλ γκομενάκι. Χωρίς φόβο ότι θα τονε πιάσει η λιγούρα και θα σε φάει και χωρίς μαδημένη τρίχα στο σαλόνι κάθε πανσέληνο. Τέλειο σε όλα, κυρίως στο σεξάκι σύμφωνα με το φάνδομ στο φανφίκτιο, πε με γιατί δεν το θες. Το θες. Σιγά που δε θα το 'θελες.


ΧΑΙΡΕ ΕΡΩΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ, ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΡΑΝΟΡΜΑΛ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙ, ΓΛΥΚΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΝΤΙΝΗ. Τι μπορείς να πεις για Legolas, και δη όταν το υποδύεται ο Ορλάντο Μπλουμ (μη ψαρώνεις με όνομα) στον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών, με γωνία, λακάκι και ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΠΑΝΙΑ ΜΑΣ. Θα συγχωρέσεις το υπερβολικό κεφαλαίο, αλλά έναν ενθουσιασμό το νιώθω στα λαγόνια μου. Ήτο έρωτας από την πρώτη ματιά, όταν επήδησε με χάρη από το λευκό άτι στο Rivendale και κοίταξε ολόγυρο μ' αυτό το restless βλέμμα. Εγώ συνεχίζω να υποστηρίζω οθονάτο Leggy, καθώς ο bookverse μου κάνει λίγο Λούλης και χαρωπός, αλλά ό,τι και να με δώσεις το παίρνω. Δεν αφήνεις έτσι πριγκηπόπουλο από το σκοτεινό Mirkwood με βλαχοξωτικοπροφορά που τρώει τα νιάτα του στα σύνορα να πολεμά τερατοαράχνες. Και όσο δεν επαίρεται ότι έιναι πρίγκηψ, τόσο σε τραβάει. Όσο κοιτάζει με αλούφιο βλέμμα και εκτελεί ακροβατικό με μαθηματική ακρίβεια και χάρη νουρέγιεφ, τόσο σε πριζώνει. Όσο χαιδεύει τόξο και πάρτον κάτω τον ορκ με ταχύτητα αυτόματου όπλου, τόσο σε πορώνει Η ΑΝΑΦΤΡΑ.
Έρωτά μου αγιάτρευτε και καημέ μου μεγάλε. Σταματήστε με πριν γράψω τρίτο φανφίκτιο εδώ μέσα.

Ελφάκι βασιλικό και υψηλά ιστάμενο με προφορά RP και μέτωπο καθάριο. Για το μπαμπά Εlrond μιλάω, a.k.a. The Eyebrow. Για σένα που θες το αυστηρό παρανόρμαλ γκομενάκι. Για σε, όμως, που θες το λιγομίλητο ελφάκι με το mayorship του Lothlorien, σου έχω σύζυγο Galandriel να τον πιεις στο ποτήρι. Κάτι ήξερε η ξωτικιά.





Εσένα σε βλέπω, θέλεις το παρανόρμαλ γκομενάκι υπερήφανο και υπεροπτικό ωσάν Darcy (θυμήθηκα Colin τώρα, μισό να αναπολήσω), να ρίχνεις καυγά λέβελ έπους Love The Way You Lie και διαγωνισμό εγωισμού ενώ κοιτά τα λοιπά ποταπά ζωντανά σαν το πατημένο σκατό της μπότας του. Πάρε Marchwarden Haldir, που αν ήμουν η Galadriel (εκτός του ότι θα είχα κατακτήσει τον κόσμο ΜΟΥΑΧΑΧΑ) θα είχα απατήσει ψιλομουρόχαβλο σύζυγο Celeborn σε χρόνο dt. Και μη ξεχνιόμαστε. HALDIR LIVES, BITCHES.


ΜΑΓΟΙ

Σειρά έχουν τα παρανόρμαλ γκομενάκια που είναι σουρεάλ και μαγικά. Διότι το μαγικό στο κρεβάτι το θες, δε το θες? Μια ανθοδέσμη από το μανίκι? Ένα τηλεμεταφέρσιους ξόρκι να σε ξαποστέλνει στη δουλειά το πρωί χωρίς κόπο και δάκρυα?
Το πιο γνωστό και αγαπημένο αμπρακατάμπριο στην υφήλιο όλη. Ηarry Pottaaaaaaah. Τονε γουστάρεις τον γυαλάκια κι ας μην το ξέρεις. Όσο μεγαλώνει, τόσο πιο νόστιμο γίνεται σαν το ώριμο καρπουζάκι (σους μπρε, αυτό μου ήρθε τώρα). Εγώ πάντα υποστήριζα ρομαντζάκι με Ερμιόνη, αλλά με ακούει ποτέ κανείς εμένα, νο νο νο. Σκέψου μπόιφρεντ που βάζει κάτω τον Βόλντι τον ίδιο. Hawt.

Αδέρφια Weasley για σένα που σου αρέσει το τζίντζερ πιπίνι. Ο Ρον στην τελευταία ταινία λίγο με ταρακούνησε είναι η αλήθεια, αν και δεν είναι του στυλ μου. Λατρεύω όμως διδυμάκια Fred και George. Σε όλες τις ταινίες.




Το κακιασμένο γκομενάκι το ξανθό δε μπορείς να το προσπεράσεις. Λίγο μου τη σπάει ο Draco, αλλά δεν τον λες και αδιάφορο. Ξέρεις εγώ με το ξανθό έχω θέμα. Και με το μελαχρινό. Άκυρο, σωστό γκομενάκι να είναι και το θέμα θα υπάρξει. Μπαμπάς Lucius με πλούσια ξανθιά κώμη που μου θύμησε κατευθείαν ελφάκι και τον αγάπησα.


Κανένανε όμως δεν αγάπησα πιότερο από τούτο δω το αμπρακατάμπριο το αδικοχαμένο που ήτο έρωτας πριν τον Edward Cullen, για σένα που θα με κατηγορήσεις για ομπσέσιον με RPatz. Ηρωικό μου μαγάκι και μαγκάκι, πουρκουά σε σκότωσε η Rowling? Ήξευρε ότι κανένα άλλο αμπρακατάμπριο δε θα άντεχε τον ανταγωνισμό? Πάντα θα σε θυμάμαι. Πάντα θα σε αγαπώ. Ω πω πω πω.


Πάρε Snape εσύ που γουστάρεις το severe goth μάγο γκομενάκι, με τη φωνή παραγούμενη εκ της ρινικής κοιλότητος και το ύφος "Φύγε από μπροστά μου σκουλίκι". Εγώ πάσο.



Δε μπορούσα να ξεχάσω Μέρλιν. Έστω και σε βερσιόν με φάτσα ποντικομικρούλη και αυτί κεραία. Ξέρω δυο-τρία αναγνωστόπουλα που λυγίζουν. Αν και πιστεύω πως κατα βάθος ανέχεστε τον Μέρλιν για χάρη του Αρθούρου.



Τώρα να σε βάλω κ εσένα nerdάκι Dave αμπρακατάμπριο γιατί είσαι συμπαθητικούλης. Πάρτε κι έναν Balthasar αξούριστο μακρυμάλλη Νίκολας από The Sorcerer's Apprentice να βρίσκεται για ώρα ανάγκης.


Γνώρισε τώρα όμως τον τέλειο μάγο, το μάγο το σωστό που τυγχάνει να είναι κι ο Haldir από τα ελφάκια επάνω.
Legend of the Seeker, ναι ναι, γνωρίζουμε ότι αγαπάτε τον Richard, όλοι έχουμε πάθει κοκομπλόκο μαζί του ανά περιόδους, αλλά δεν πληρεί την παρανόρμαλ προϋπόθεση. Χέσε με που είναι ο Seeker. Αν δεν είχε το σπαθί θα ήταν απλά ένας πολύ hawt αγρότης που ψάχνεται. Το γκομενάκιο Darken Rahl άνωθεν είναι για εκλεπτυσμένα γούστα.


ΛΟΙΠΑ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙΑ

Ή γενικώς τα γκομενάκια unsorted, uncategorized, ένα τούθε, άλλο κείθε, σου τα μάζεψα εγώ γιατί εσύ δουλεύεις χωρίς outline και αμπουρντεύεσαι.



ΕΛΑ ΤΩΡΑ που δε σ'άρεσε ο Mr. Tumnus. Όλοι μας τον συμπαθήσαμε κι ας είναι κατσικοπόδαρος και σάτυρος (με την καλή έννοια). Ξέρεις ότι καίγομαι να βάλω φωτό μεγάλου έρωτα νάμπερ... χμμμ... ναι καλά έχασα το μέτρημα, ANYWAY, μιλούσα για τον Prince Caspian επίσης της Narnia, αλλά δυστυχώς είναι ταπεινό χόμο σάπιενς γκομενάκι.

Κοίτα μπιρμπιλωτό τσακίρικο γαλάζιο μάτι που σε μαγνητίζει. Καταλαβαίνω την έγνοια σου, φανατικό αναγνωστόπουλο, που το εν λόγω Χομπιτάκι από τον Άρχοντα είναι ένα με το χώμα κι αυτό με τα χέρια στην ανάταση. Νίκησε όμως κακό υπερπαρανόρμαλ γκομενάκι Sauron (βλέπε κάτω)...


...το οποίο εμείς ξέρουμε είτε ως gothic πανοπλία είτε φλεγόμενο οφθαλμό, ουδείς όμως (πλην LOTRοφανατικόπουλων - παρούσα!) γνωρίζει ότι έχει πάρει ετούτη τη μορφή ως ξωτικό Annatar κι έχει κάψει καρδιές. Σαφώς και δε μπαίνει στη κατηγορία των ξωτικών, ανίδεοι, είναι Ainur (κάτι ανάμεσα σε Valar και Maiar - ΑΣΤΟ ΜΗΝ ΤΟ ΨΆΧΝΕΙΣ, ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΣΟΥ ΣΤΟ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙ).


Συνεχίζω με χομπιτογκομενάκια, γιατί η τριχωτή η πατούσα έχει τη χάρη. Samwise λίγο βλακόφατσα αλλά γλυκούλης, αγαπημένοι Pippin και Merry που θες να τους αρπάξεις από τη μπούκλα και να κάνεις ζαβολιές μαζί τους.
Το μπρουτάλ νανογκομενάκι. Γιατί ξέρω ότι εσύ (ναι εσύ, μην κρύβεσαι) γουστάρεις τη γενειάδα και το στιβαρό στούμπικο κορμί του Gimli. Κολλητάρι του μεγάλου έρωτα Legolas, τους φαντάζομαι να σκάνε μύτη στο Prancing Pony ως ντούο και να καίνε καρδιές.

Τι σας έχω, τι σας έχω! Φρέσκια αρμάδα μπρουτάλ νανογκομενακίων από το Hobbit που γυρίζεται τώρα και κυκλοσφόρησε πριν μερικές μέρες. Σε προκαλω να δεις την εικόνα σε χάι ρεζολούσιο και να βρεις τον νάνο που δεν ταιριάζει. Ναι, είναι τούτος που δεν έχει νανοβλακόφατσα. Κέρδισες.


Γιος Ποσειδώνος Percy Jackson, προσωπικά αγαπημένο παρανόρμαλ σουρεάλ μωρό ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΔΙΚΑ. Το βλέπεις κ εσύ απ΄τη φωτό. Ένας ημίθεος να τονε πιεις στο ποτήρι. Μου προκάλεσε μια θαλασσοταραχή στα ενδώτερα.

Ειδική μνεία στον Δία Sean Bean από την ίδια ταινία, γιατί ό,τι και να παίξει είναι πάντα γκομενάκι. Τώρα που πλησιάζει η στιγμή που θα τον δω ως Eddark Stark, θα ξεμείνω από σουτιέν να κάνω σημαίες.

Τώρα που αναφέρθηκα στον βασιλιά της τσιλιμπούρδας Zeus και τον ημίθεο, ιδού ο πιο γνωστός ημίθεος Χιέρκιουλης. Για σένα που τον έχεις θαυμάσει στο Star σε απανωτές επαναλήψεις.


Μια κι έπιασα ελληνική μυθολογία, πάρε αιματοβαμμένο παρανόρμαλ ημιθεϊκό γκομενάκι Αχιλλέα (αθάνατος γαρ αν εξαιρέσεις τη φτέρνα, άσε τις ενστάσεις) που όρμησε στην Τροία μαμώντας και δέρνοντας. Κυριολεκτικά. Τονε θέλεις σε βλέπω. Πάρε νούμερο και μπες στη σειρά.




Όχι, όχι, μη μου ταράζεσαι!! Δε σε ξέχασα διαστροφικό αναγνωστόπουλο! Σου έχω εδώ τρίο με παρανόρμαλ γκομενάκι του γούστου σου!


Κόψε φάτσα Lurtzάκου γεμάτη αγριάδα και βαρβατίλα. Το uruk-hai μποϊφρεντ που θα ζήλευαν όλες οι φιλενάδες σου (not)! Αν θέλεις κάτι πιο εκλεπτισμένο, τσάκα τον γιου-νόου-χου μπέιμπι Βόλντι για πολύ μαγικά νταρκ καταστάσεις. Μπόνους γλυκό Gollumάκι chav για σένα που θες γκόμενάκι-pet με διχασμένη προσωπικότητα.

***

Stay tuned φανατικό αναγνωστόπουλο για Part II με το Επιστημονικό Γκομενάκι που έρχεται σύντομα στην οθόνη σου. Να ξεκουραστεί όμως λίγο λίγο η γιαγιά Νιόβη γιατί δυο μέρες τώρα συγκεντρώνει όλο το παρανόρμαλ γκομενικό του σύμπαντος. Όβερ εντ άουτ.


11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θέλουμε το παρτ 2 εδώ και τώρα.

Αnsia είπε...

Παρτ 2 αμέσως
Θα το αποστηθίσω, παραλίγο να με χάσετε.
Φουστανοπιπίλα ΜΕ άρεσε και θα το λέω.
Δεν ξέρω τι να διαλέξω από τον κατάλογο, ο James εκ του Twilight, ο υπέρτατος Damon κι ο Angel. κι ο Έρικ. Βάλε κι έναν λυκάνθρωπο από true blood. Θα τα πάρω πακέτο, ευχαριστώ.

$!LεNt N!@Bε είπε...

@Ανώνυμος Μια ανάσα να πάρω και το ετοιμάζω.

@_ansia_ Έφτασεεεεεεε! Το ήξερα ότι θα με νιώσεις, αγαπημένη. Το αναγνωρίζεις το σωστό το γκομενάκι, εύγε.

Ανώνυμος είπε...

Αν θες διαβασε την εκ βαθεων
εξομολογηση του Τηλεμαχου στο blog μου :
http://anisixos.blogspot.com/2011/02/blog-post_12.html

Ανώνυμος είπε...

Brutal nanogkomenaki. Ok klaime.

Katerina είπε...

Καλέ τι ΕΞΤΡΑΒΑΓΚΑΝΤΖΑ ήταν ετούτη! Ψηφίζω Ron Weasley πάντα και παντού και φυσικά Eric Northman με εύσημον μνεία σε Franklin, Russell & Talbot.

$!LεNt N!@Bε είπε...

@onizuka83 Θαρρώ πως είναι η γενειάδα και το μόνιμο γρύλισμα.

@Katerina Πέντε λαμπάδες σ' 'άναψα κι άλλα τόσα τάματα στ' όνομά σου ΕΙΔΩΛΟ που καταφέρνεις κάθε φορά τις μουλτιμίντια ποστάρες σου σε χρόνο dt! Εγώ η άσχετη ακόμα αναρρώνω. Για σένα ειδικώς ήταν ετούτα τα γκομενάκια, το ξέρεις.

m1rto είπε...

Angel. Μόνο αυτό έχω να πω. Τον Boreanaz δεν μπόρεσα ποτέ να τον ξεπεράσω :P

$!LεNt N!@Bε είπε...

@m1rto Να 'ξερες το κλάμα που έριξα όταν το εμαχαίρωσε η τσουλοBuffy το παλικάρι μ'.

*LiLiTh* είπε...

Το μόνο που έχω να πώ είναι, ευχαριστώ το twitter που με έφερε εδώ. Respect σε όλη τη λίστα. Θα ήθελα εναν Damon, με λίγο Paul από New Moon ον δε σαιντ και μια δόση αιώνιας λατρείας Cedric και Eric ον δε τοπ, για το σπίτι. Α! και γιο Ποσειδώνα για επιδόρπιο..!!!

$!LεNt N!@Bε είπε...

@LiLith Το έχω ξαναπεί, ο τιτιβιζούλης σώζει ζωές! Ετοιμάζω το πακετάκι κι έφτασεεεεεε με κόπλιμεντς του μαγαζιού!