Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Format


Να σε πω την αμαρτία μου, φανατικό μου αναγνωστόπουλο.

Έκλεισα το λογαριασμό μου στο Φαιησμπούκι για 20 μέρες.

Ναι, σίριουσλι. Είχε μαζοχτεί κοτέτσι και ξέρεις με τις κλώσσες δεν τα πάω καλά. Ευτυχώς που υπάρχει και ο Τιτιβιζούλης γιατί αν δε πάρω τη δόση μου από social network, υπολειτουργώ.

Να σας ενημερώσω ότι τα υπάρχοντα μου έχουν ταξιδέψει σε κάθε μήκος και πλάτος του πλανήτη, καθώς οι αγορές μέσω eBay βαίνουν καλώς και σύντομα ο 27άρης iMac θα γίνει δικός μου. Δε θα επαναλάβω τη συζήτηση μεταξύ πωλητή και μουά, έγινα αρκετά ρόμπα στον Τιτιβιζούλη. Επίσης περιμένουμε εδώ και ένα μήνα το release του Motorola Milestone 2, αλλά το πρίσιους έχει μείνει στην παραγγελία κι εγώ στην αναμονή.

Όχι τίποτ' άλλο, έχω βρει και κάτι σούπερ κιτς covers να βγαίνει μάτι απο το εκτυφλωτικό στρας και λουλουδικό. Ή είσαι μπλινγκ-μπλινγκ ή όχι.

Και μια που επανήλθαν στη μόδα τα λεοπάρ και βρίσκομαι σε έκσταση, είπα να αλλάξω λίγο το μπλογκάκι να γίνει πιο ρόοοοαρρρρρ κλούπου κλούπου.

Τώρα που είπα ρόαααρρρρρ να σας συστήσω τον επιθεωρητά Dyson που είναι της γενιάς των λυκανθρώπων και κυρίως φίνο γκομενάκι. Νταραβερίζεται με μια succubus στο Lost Girl, η οποία είναι ένα είδος fae που τρέφεται με το σεξ. Μηδέν θερμίδες, φουλ απόλαυση γιου νόου? Αυτό. Θαυμάστε και παρακαλώ όχι σάλια στο ολοκαίνουριο μπλογκάκι μου. Μόλις έστρωσα τη λεοπάρ βελέντζα.



Αντί για ρόoooαρρρρ μάλλον πρέπει να κάνουμε γουφ. Δύο μέτρα παλικάρι είναι αυτό, όχι παίξε γέλασε.

Σήμερα λοιπόν που τελείωσα για δεύτερη φορά το 'Pride and Prejudice' με τον πολυαγαπημένο Ψόλιν Φίρτη (Colin Firth κατά τον κόσμο, Mr. Darcy κατά το Τζενάκι) και έχω τακτοποιήσει λοιπές εκρεμμότητες (ούτε κατά διάνοια, το λέω μπας και φιλοτιμηθώ), πάω να ξανανοίξω το Φαιησμπούκι γιατί με ψάχνει ο λαός κι εγώ έχω πάθει σύνδρομο στέρησης. Έχω να κάνω like απ' του αγίου αποτέτοιου ανήμερα. Σμουτς.

2 σχόλια:

Αnsia είπε...

Ξέρεις που έπεσε το μάτι μου; Στον Colin Firth και την Περηφάνια. Χεχε ;-Ρ Μεγειες το μπλογκ, έχει άλλο touch τώρα, πιο τρελιάρικο ;)
:D

$!LεNt N!@Bε είπε...

Ααααααααχχχχ έχω περάσει καταπληκτικές βραδιές μαζί του τελευταία... Μερσί μερσί, ας ελπίσουμε να μη με μαζέψει κανένας!! :-P