Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Τραλαλούμ

Ώρα 5:14, supermarket γνωστής αλυσίδας, ουρά για ταμείο 4.


-Ε... συγνώμη...
-...?
-Γειά... με θυμάσαι?
-...όχι, βοήθησέ με...
-Α πρώτα μου δίνεις λάθος αριθμό και μετά κάνεις πως δε με θυμάσαι, ωραία...
-....?? Μήπως δε θυμάσαι εσύ καλά...?
-Καλά πλάκα μου κάνεις, την Παρασκευή ήπιαμε ένα μπουκάλι βότκα σε σφηνάκια!
-...δεν πίνω βότκα...
-Δεν είσαι η Μαρία από το Hotel?
-Εεε...Όχι...?



Ώρα 6:43, ψιλικατζίδικο γειτονιάς, μπροστά στο ψυγείο με τα παγωτά.


-Εσένα από κάπου σε ξέρω... Κάτι είσαι, τραγουδίστρια, ηθοποιός...
-Εμ... όχι, είσαι γείτονας μου εδώ και 24 χρόνια... μένουμε απέναντι.



Ώρα 8:25, σπίτι.


-Παρακαλώ?
-Εσύ είσαι που μου έκλεψες το κινητό???
-Όχι, αλλά αναρωτιέμαι γιατί παίρνεις στο δικό μου....
-Θα πάρω τηλέφωνο στην αστυνομία!!!
-Καλά, πάρε πρώτα σωστά τον αριθμό του κινητού σου...



Οκ, spill the beans. Ποιανού ιδέα ήταν οι παραπάνω φάρσες και πόσα δώσατε. Αρνούμαι να πιστέψω ότι υπάρχει τόση βλακεία σ' αυτό το πλανήτη και κυνηγάει μόνο εμένα!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ELEOS!!!!apisteuto!!!!Afroditi

$!LεNt N!@Bε είπε...

Άστα να πάνε!! Μα όλα σε ένα απόγευμα??