Κυριακή 12 Απριλίου 2009

Ντιλίιιιιιιιτ ρεεεεεε!!!

Μισό να ρουφήξω λίγο Red Bullάκι να στανιάρω. Μόλις ξύπνησα από ένα δίωρο σωριασμένη πάνω στο laptop μου και με το QWERTY τατουάζ στο δόξα πατρί.

Εμπρός καλή μου ταυρική π@π@ροδύναμη! Μόνο εσύ με σώζεις!

Το προηγούμενο post απεδείχθη προφητικό κι εγώ πιο γκαντέμα κι από τον Οδυσσέα. Αυτό δεν είναι μεταπτυχιακό. Τα "Πάθη του Χριστού" σε remake είναι. H Special Sheffield Version.

Μα αυτά μόνο σε μένα συμβαίνουν. Γιου νόου μερικές φορές που είσαι τόσο πτώμα και κολλάει τελείως ο εγκέφαλος? Εκείνες τις δύσκολες πρωινές ώρες που το IQ κάνει πτώση στα Τάρταρα και τα νευρικά σου κύτταρα δουλέυουν σε ρομποτικό ψεκάστε-σκουπίστε-τελειώσατε mode?

Μπράβο. Τι κάνεις σε τέτοιες περιπτώσεις?

ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.

Γιατί μπορεί να διαγράψεις το corpus για το οποίο μάζευες δεδομένα ένα ολόκληρο μήνα.

Και φυσικά να μην έχεις πουθενά back up το αρχείο.

Α, και ένα συνέδριο 15 Μαϊου στο οποίο πρέπει να παρουσιάσεις και μερικά αποτελέσματα από την ανάλυση του corpus... που δεν έχεις πλέον.

Γουστέρνετε? Εγώ να δείτε. Σε λίγο θα κλείσω το τρίτο 24ωρό μου με 4,5 ώρες ύπνο (στο σύνολο εννοείται), αμέτρητους καφέδες, μια εξάδα ταυρίνη, φρικτό πιάσιμο στην πλάτη και κεφάλι Τανζανία. Από Δευτέρα ετοιμάζομαι και για αναπαράσταση της Μεγάλης Εβδομάδας.

Προς το παρόν θα αφήσω τον αγαπημένο μου Γερμανό μπουλούκο να σας παρουσιάσει την αντίδρασή μου όταν ανακάλυψα ότι το corpus μου είχε γίνει καπνός.




Ευτυχώς που με βοήθησε ένας άγιος άνθρωπος και δεν έχασα όλα τα δεδομένα. Εντάξει και το 1/10 κάτι είναι! Ξέρετε τι είναι να κάνεις scroll down δεύτερη φορά μηνύματα των Caras, Multu και Argic Sedar?? Και τη τενοντίτιδα να γλιτώσω, τη σχιζοφρένεια δε τη γλιτώνω με τίποτα!!

Καλά ρε μάνα. Με είδες να δοκιμάζω μαύρο στενό φόρεμα στον ύπνο σου και δεν πήρες τηλέφωνο να απομακρυνθώ με τα χέρια πίσω απ'το κεφάλι και αργά βήματα από τον υπολογιστή??

Το ήξερα ότι θα με καταστρέψουν αυτά τα φορέματα...

Υ.Γ.1: Ζητείται Νονά να μου στείλει λαμπάδα με εξωτερικό σκληρό. Και τη Μπάρμπι πριγκήπισσα της Νεραϊδοχώρας επάνω. Αυτήν με το αστραφτερό φορεματάκι.
Υ.Γ.2: Παρακαλείτε η κυρία Σου-Λη να μου στείλει κι εμένα λίγη ντόπα γιατί η ταυρίνη σταμάτησε να με πιάνει εδώ και δεκαπέντε λεπτά κι έχω καταφέρει να ξαναμαζέψω μόνο τα δεδομένα μέχρι το 1990.

Δεν υπάρχουν σχόλια: