Τρίτη 19 Αυγούστου 2008

Black Eyed Boy

Ό,τι να 'ναι. Είδα το τραγούδι στον ύπνο μου. Και τώρα μόλις έγραψα ένα οξύμωρο. Πώς ακριβώς "βλέπεις" ένα τραγούδι στον ύπνο σου?? Αλλά και αν "ακούσεις" ένα τραγούδι στον ύπνο σου είναι το ίδιο? Ερωτώ η ανίδεη ξανθιά. Ποιό τσακίρικο μαυρομάτικο ονειρευόμουν πάλι??

Long story short, αυτό που ήθελα να πω είναι ότι μου έχει κολλήσει το τραγούδι των Texas από την ώρα που ξύπνησα και το τραγουδάω μέχρι και mentally. Αν δεν καταλάβατε, μην ρωτάτε. Είναι απλά ένα από τα πολλά χαρίσματά μου.

Θα ήθελα πολύ να σας ενημερώσω για τα τελευταία νέα της Γουγλαμάρας, αλλά έχω βαρεθεί να βλέπω γνωστές ips στον tracker μου και δεν βρίσκω τίποτα ιδιαίτερα juicy... απ' ότι φαίνεται ούτε κι αυτοί που με επισκέπτονται συνεχώς. *wink*

Μπορώ όμως να σας ενημερώσω για το πρώτο πόδι Χαλκιδικής. Μέσος όρος ηλικίας 16-22 -και πολύ έβαλα! Εχθές στο πάρτυ που πήγα γινόταν ο μαύρος χαμός και το κακό συναπάτημα. Και δώστου να ανεβαίνουν τα κοριτσάκια επάνω στο μπαρ με τα μαγιώ και να χαϊδεύονται λες και είναι σε κανένα κωλόμπαρο... Και έρχομαι να αναρωτηθώ πάλι εγώ η ανίδεη ξανθιά, έχω κενά μνήμης ή όντως έχουν ξετσουμίσει (που λέει κι η γιαγιά μου!) τα παιδάκια τώρα?? Δε θυμάμαι να κάναμε εμείς τέτοια πράγματα...

Αν εξαιρέσουμε τα πιτσιρίκια όμως, πέρασα υπέροχα, κυρίως αν σκεφτείτε ότι για ένα μήνα ήμουν κάτι ενδιάμεσο από μογγολάκι και αρκουδάκι πάντα, και δεν μπορούσα να κυκλοφορήσω έξω - συνεπώς είχα πάθει ένα μικρό overdose από οικογένεια και ιντερνετικό κάψιμο. Τώρα μπορώ ΚΑΙ φοράω γυαλιά ΚΑΙ φυσάω τη μύτη μου σαν άνθρωπος. Γούπερ. *rolls eyes*



P.S.: Οι "Λουκουμάδες της Γιαγιάς" κόλαση. Η γουρούνα ακόμα τους λιγουρεύομαι. Ε, τι να μου κάνει 1,5 λουκουμάς, ούτε το 1/3 της μερίδας δεν ήταν!! (κλαψ κλαψ) Αλλά πόσο να φας 2:30 η ώρα το βράδυ...

2 σχόλια:

If...ιγένεια είπε...

Το υποσυνείδητο σου θέλει μαυρομάτικα αγοράκια να τρώνε λουκουμάδες.. Αυτό ήταν το βρήκα.. ;p

$!LεNt N!@Bε είπε...

Πωπω, μόλις μου περιέγραψες την απόλυτη φαντασίωση... Βουρ για ύπνο!! :-P