Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2007

Ασύμμετρη Απειλή



Είναι συνομωσία. Period.

Στην αρχή το Super Market της γειτονιάς σταματάει να φέρνει Red Bull. Πώς μου κόβεις έτσι το δικαίωμα για σύτισση, ρε άνθρωπε?? Στις πληγείσες περιοχές στείλατε νερό, σε μένα που είμαι πληγείσα λόγω εξεταστικής γιατί δεν στέλνετε Red Bull??

Μετά ήρθε το δεύτερο πλήγμα. Το ψιλικατζίδικο απέναντι ξέμεινε από Muratti και θα ξαναφέρει σε 2-3 μέρες. Μήπως ν' αρχίσω κι εγώ τους μπάφους και το Pro...??

Στη συνέχεια, το καφετί βαν ντάικ σκατοσαυρίνι διαταράσει την ψυχική μου γαλήνη και καταφέρνει επιτυχώς να με αποσπάσει από το διάβασμα... Η αυτού διαβολικότητά του (a.k.a. το μεγάλο κεφάλι πίσω από τη συνομωσία) έστειλε το πιο ύπουλο υποχείριό του για να μου κάνει ψυχολογικό πόλεμο, αλλά το βρωμερό σαυρίνι απλά μαδάει μαργαρίτες μπροστά στο πανίσχυρο μυαλό μου.... Α τσσσσσσσσςςςςςςς!!

Ακολουθεί η επίθεση του κουνουπιού-καμικάζι που έκανε την τσάρκα του βζουυυυυυυυμ βζουυυυυυυυμ μία, δύο, τρεις γύρω από το κεφάλι μου και στο τέλος κατέληξε πίνακας αφηρημένης τέχνης στον τοίχο. Να θυμηθώ να εξαφανίσω παντόφλες, στυλό, βιβλία, κινητά, 12ποντα, μπιζού γκουμούτσες και λοιπά φονικά αντικείμενα απ' το δωμάτιό μου. Έχω αρχίσει να γίνομαι πολύ βίαιη.

Τυχαία περιστατικά? Έτσι νόμιζα. Η Ασύμμετρη Απειλή όμως αποκαλύφθηκε σήμερα το βράδυ:

Δε φτάνει που κάθε χρόνο πρέπει να ακούμε το CD με τα τραγούδια της Eurovision στη διαπασόν από τη μέρα που θα κυκλοφορήσουν μέχρι τη μέρα που θα τα παίξει το CD...

Δε φτάνει που πρέπει να υπομένουμε τις στριγγλιές της Μάρως Λύτρα (για να μη μιλήσω για τα σουξέ της) και το βαρεμένο τον απέναντι να δίνει νέα έννοια στη λέξη 'φάλτσος' βγαίνοντας στο μπαλκόνι και τραγουδώντας με λαχτάρα, πυγμή και υπερηφάνια "Εγώ δεν είμαι οι (ή 'η'? Δυσκολεύομαι να καταλάβω τι θέλει να πει ο ποιητής...) εννιά στις δέκα, εγώ είμαι επικίνδυνη γυναίκα"...


....... σήμερα πιάσαμε και το βάρδο Sotis. Αυτή τη στιγμή τον ακούει όλη η γειτονία σε Dolby και γουστέρνουμε απίστευτα. Σε λίγο θ' αρχίσω να μαδάω τις ζαρντινιέρες στο μπαλκόνι για να πετάξω κι εγώ το λουλουδικό μου. Τι να πω, σκίζει νταντέλες το παλικάρι. Έχουμε βάλει τον ορό και σε λίγο θ' αρχίσουμε τα σφινάκια κώνειο να 'ρθουμε στα ίσα μας.

Κοτσάνι την περνάμε κι απόψε!

Πού θα πάει. Θα βρω τρόπο ν' αντιμετωπίσω κι εγώ την Ασύμμετρη Απειλή. Θα πάρω τον Κωστάκη που ξέρει από τέτοια. Ή αυτό ή θα καταλήξω serial killer.

Μπουμπουνίζει έξω...?

Εεεεεε, μποζοοομουλείπειειηηηηηη......



Δεν υπάρχουν σχόλια: